top of page
  • Foto van schrijverEva

Wat je ziet ben je zelf, maar wat zie je?


Best wel opmerkelijk vind ik het, dat de eerste reactie van veel vrouwen is ‘ben ik dat?’ als ik ze gefotografeerd heb. Alsof ze zichzelf niet herkennen in de ‘beste versie van zichzelf’ die ik heb mogen vastleggen. Ik heb er best veel over nagedacht, waarom (vooral vrouwen) dit zeggen. Zou het zijn omdat ze nooit zo naar zichzelf hebben gekeken? Zijn ze onzeker over hun uiterlijk of kijken ze gewoon nooit op deze manier naar zichzelf? Op een manier waarop ze ook naar andere vrouwen kijken die ze bewonderen?


Jij mag er zijn

‘Wat je ziet ben je zelf’ is ontstaan vanuit mijn rol als fotograaf en mijn expertise als marketing & communicatiespecialist. Ik fotografeerde ruim 10 jaar geleden vooral kinderen, later ook bruiloften en legde zelfs geboortes vast. Ook al was het best spannend om de focus te gaan verleggen richting ‘Personal Branding’, het fotograferen van ondernemende vrouwen vond ik steeds interessanter. Want hoe mooi is het, als ik het voor elkaar krijg dat een vrouw vol trots naar haar eigen beelden kijkt en daarmee nog sterker haar verhaal kan vertellen? Ook al was ze zonder deze foto’s natuurlijk net zo sterk en prachtig, met dit beeldmateriaal kan ze nog beter overbrengen dat zij en haar product of dienst er mogen zijn.


Jouw verhaal mag gezien worden

Een beeld zegt meer dan duizend woorden, dat is waar. Als ondernemer heb je krachtige beelden nodig om gezien te worden. In de krant, op je eigen social media, op je website, etc. Maar er is meer dan alleen mooie foto’s.‘Wat je ziet ben je zelf’ gaat verder dan prachtig beeldmateriaal. Want natuurlijk heb je goede foto’s nodig als ondernemer, het verhaal dat je naar buiten brengt hoeft zeker niet altijd perfect te zijn.


Als ‘Personal Brand coach’ help ik je NIET om een perfect plaatje neer te zetten, met de perfecte kleuren en een gelikt logo. Ik help je juist om op zoek te gaan naar datgene wat jou echt onderscheidt van anderen: jouw verhaal.

Een persoonlijk merk heb je al lang, maar je ziet het misschien nog niet. Net zoals je, via die nieuwe foto’s, met een frisse blik naar jezelf kijkt, is het ook interessant om zo naar je unieke verhaal te kijken. Waarom doe jij wat je doet? Welke waarden zijn belangrijk in jouw leven? Wat maakt jou uniek? Maar vooral ook: wat is het dat jou interessant maakt voor je ideale klant?


Duidelijkheid, structuur & rust als basis voor waardevolle content

In de marketing & communicatie spreken we vaak over een ‘haakje’. Er is ‘iets’ waarmee je de aandacht trekt van jouw (ideale) klant, ‘iets’ wat hem of haar er toe drijft om meer te willen weten van jou. Weet jij wat jouw haakje is? En zo ja, breng je dit dan ook duidelijk en consistent naar buiten, zodat jouw ideale klant ook de kans krijgt om een connectie met jou en jouw unieke verhaal aan te gaan? Met mijn 'wat je ziet ben je zelf' e-book, help ik je om hier stap voor stap beter zicht op te krijgen. Dit is inclusief:

  • Een gestructureerd e-book vol met inspiratie & tips

  • Drie 1-op-1 coaching momenten voor een stuk verdieping

  • Een fotosessie op een door jou gewenste locatie

In dit 'wat je ziet ben je zelf' coachingstraject brengen we jouw ‘Personal Brand’ in kaart, wat jou duidelijkheid, structuur en rust geeft. Een basis die elke ondernemer nodig heeft om content te gaan creëren die ook begrepen wordt. Waar je niet van hot naar haar springt, maar steeds duidelijk naar voren brengt welk probleem jij nu eigenlijk oplost, en voor wie.


Het resultaat? Steeds meer ideale klanten die echt bij jou en je aanbod passen, en dus een blije ondernemer die elke ochtend met veel plezier uit bed stapt omdat ze geld verdient met precies dat, wat ze het liefst doet!


Jij bent meer dan een logo en leuk lettertype


Ik ben Eva Jansen en ik help je om vol zelfvertrouwen je gewenste reputatie op te bouwen bij je ideale klant. Het leven is te kort voor vage websites zonder persoonlijke touch. Als jij weet waar je voor staat, kun je er ook voor zorgen dat anderen dat zien. Niet alleen trek je zo klanten aan die ook echt op zoek zijn naar jouw unieke aanbod en hoogstwaarschijnlijk dus ook loyale relaties zullen blijken in de toekomst. Jij bent een mens van vlees en bloed en meer dan een logo en een leuk lettertype. Jij staat ergens voor, maar weet misschien (nog) niet precies wat dat is. Je durft wellicht geen keuzes te maken, durft je mening niet te geven of je doelgroep niet af te bakenen omdat elke klant ‘er weer eentje is’.


Realiseer je dat dit ook anders kan. Dat ondernemen nog leuker kan zijn als je met die mensen werkt waarmee je graag zou willen werken. Omdat deze mensen je energie geven, waardoor jij steeds weer boven jezelf uitstijgt.


Het ‘watjezietbenjezelf’ Coachingspakket helpt je om inzicht te krijgen in jouw unieke verhaal. Investeer in jezelf en zet die chaos in je hoofd overzichtelijk op papier zodat je daar steeds op terug kunt vallen, wanneer je aan jouw zichtbaarheid werkt. Een professionele fotosessie van Eva Jansen fotografie is inbegrepen, dus je hebt direct een compleet pakket te pakken om je merk persoonlijker te maken en meer ideale klanten aan te spreken!


Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page