top of page

Elk merk heeft een verhaal.

We worden elke dag overspoeld met informatie. Heel veel informatie. Dit is één van de belangrijkste redenen waarom we vooral op zoek zijn naar producten en diensten waarmee we ons verbonden voelen. Merken die passen bij hoe we in het leven staan. 95% van de beslissingen worden gemaakt op basis van het gevoel, en dat geldt dus ook voor de keuzes van jouw klant.

Dit is precies de reden waarom ik, Eva Jansen, als Brand Manager & fotograaf de wereld een beetje mooier wil maken door meer gevoel & emotie toe te voegen aan merken. 

Juist voor bedrijven en organisaties die niet één gezicht hebben, is het cruciaal om de kern van het merk helder te hebben. En: om dit consistent en duidelijk uit te dragen in je communicatie. Van een frisse blik op het hele merkverhaal tot de complete organisatie van een brandingshoot, ik kijk graag mee hoe het merkverhaal van jouw bedrijf nog meer tot leven kan komen.

Branding stories

Elk merk heeft een verhaal.

Als je je afvraagt 'waarom' je bedrijf bestaat, kom je veel waardevolle informatie tegen. Soms staren we ons blind op technische details en product 'USP's' en vergeten we wat ons nu echt onderscheidt van 'de rest'. 

Blijven kijken dus. Scherp blijven stellen op precies dat wat het bedrijf in deze tijd, met een overvloed aan informatie, uniek maakt. 

Om meer authenticiteit aan je merkverhaal mee te kunnen geven, is het vervolgens van groot belang dat de juiste woorden worden gekozen om kernwaarden tot leven te laten komen & dit te versterken met beeld.

IMG_4811.JPG
watjezietbenjezelf_evajansen_presentatie-1.jpg

Samenwerken?

Een frisse blik alleen is niet genoeg.

Als je gezien wil worden door de klanten die er voor jou écht toe doen, en die zo dus ook een bijdrage leveren aan jouw missie, is een uniek & eigen merkverhaal onmisbaar. Ik kijk graag met je mee (en zet direct praktische stappen!) middels:

  • Project Management: advies & support op maat. Van een creatieve blik op kansen tot de praktische uitvoering om het merkverhaal tot leven te laten komen.
     

  • 'Ambassadeur' trainingen: het omzetten van het merkverhaal in concrete acties. Elke medewerker van het bedrijf is een ambassadeur met ongekende invloed.  
     

  • Authentiek (beeld)materiaal: fotografie & video naar behoefte. Productie inclusief passie, energie én natuurlijk licht.

bottom of page